„Coraz więcej hodowców oczekuje prostego i przejrzystego narzędzia online. Pulpit Klienta to serwis właśnie dla nich - dla nowoczesnych klientów De Heus, którym zależy na szybszym i prostym kupowaniu, a także na posiadaniu kontroli nad całym procesem. Funkcjonalny i przejrzysty interfejs pozwala w łatwy i przyjemny sposób zarządzać zamówieniami, a praktyczna funkcjonalność skraca proces zamawiania i płatności” – mówi Adam Zaleski, dyrektor generalny De Heus.
Korzyści Pulpitu Klienta:
- oszczędność czasu i swoboda – zamawianie pasz dostępne jest 24 godziny na dobę
- planowanie dostaw - optymalizacja zasobów - jednym zamówieniem można określić daty wielu dostaw
- możliwość zamówienia paszy w dowolnej chwili z dowolnego miejsca, korzystając z urządzeń mobilnych
- wygoda i łatwość użytkowania – za sprawą funkcjonalnego i przejrzystego interfejsu
- kontrola nad zamówieniami - monitoring płatności, dostęp do e-faktur i historii zamówień
- bezpieczeństwo transakcji
- wysokiej jakości obsługa logistyczna
- dostępność produktów i łatwość ich wyszukiwania.
Jak działa Pulpit Klienta? Zobacz film.
Serwis dostępny jest na stronie: https://pk.deheus.pl/
Pulpit Klienta jest całkiem nowy, dlatego chętnie zbierzemy od Państwa wszelkie uwagi oraz opinie. Pozwolą nam one udoskonalać go, tak by w pełni spełniał Państwa oczekiwania. Zapraszamy do dzielenia się swoimi sugestiami poprzez chat, który znajduje się w prawym dolnym rogu systemu.