Kierownik działu konceptów
Głównym zadaniem na tym stanowisku będzie zarządzanie działem, celem kreatywnego tworzenia konceptów żywieniowych „Feed for Food” w ramach sektora brojlerowego.
Rekrutacja zakończona
Łęczyca
Pełen etat
Wykształcenie wyższe
Obowiązki na stanowisku
- Opracowanie, wdrożenie strategii i sprzedaży produktów żywieniowych oraz nadzór nad jej efektywną realizacją.
- Budowa i rozwój kanałów sprzedaży produktów mięsnych na rynku polskim.
- Regularna obsługa klientów sieciowych i realizacja działań wspierających sprzedaż.
- Inicjowanie nowych pomysłów celem zwiększenia sprzedaży pasz i efektywności pracy działu.
- Ustalenie polityki cenowej dla danej grupy produktowej.
- Ścisła współpraca z pionem sprzedaży i działem marketingu.
- Tworzenie kalendarza komercyjnego, inicjatyw marketingowych i na ich podstawie przygotowywanie konkretnych planów działań promocyjnych wspierających realizację celów.
Nasze oczekiwania względem kandydata
- Min. 3-letnie doświadczenie w dziale sprzedaży - preferowana branża FMCG.
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: ekonomia, marketing, zarządzanie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Wiedza z zakresu sprzedaży, wysokie zdolności negocjacyjne i analityczne.
- Umiejętność pracy z narzędziami (CRM, platformy e-commerce, Excel, Office).
- Mile widziane: doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym oraz doświadczenie w tworzeniu i wprowadzaniu nowych produktów na rynek (m.in. FMCG).